Innlandets viktigste saker

Publisert av: E. Amundsen Publisert: 09. august 2024
Oppdatert: 22. august 2024

Hvilke saker er viktigst for Innlandet akkurat nå? Fylkeslaget utfordrer lokallag og medlemmer om å foreslå hvilke lokale og regionale saker de vil sette søkelys på i høst og vinter.

Den politiske høsten har så smått startet, og fylkeslaget ønsker å samle innspill fra hele organisasjonen på aktuelle saker.
– Innspill fra lokallag og medlemmer er viktig for fylkeslaget, så vår politikk og våre løsninger er relevante for det som skjer ute i kommunene og i hverdagen til folk, sier fylkesleder Anne Lise Fredlund.

Alle SV-medlemmer i Innlandet kan bidra med innspill om lokale og regionale saker. Det kan for eksempel være et tema fra fylkeslagets valgprogram som er aktuelt i en region, eller en sak fra lokallaget som kan være interessant for andre kommuner og som kan ha godt av en ekstra innsats fra fylkeslaget.

Les hele fylkesvalgprogrammet her.

Frist for denne runden med innspill er mandag 26. august kl. 12 (utsatt fra 19.8.). Forslag sendt inn etter denne fristen tas med i neste runde.

Har du innspill til nasjonal politikk?
På denne siden kan du følge SVs prosess for nytt arbeidsprogram for valgperioden 2025-2029.