Jordbruket må få vekse og gro!

Publisert av: Innlandet SV Publisert: 09. februar 2021
Oppdatert: 16. juni 2021
SV vil legge til rette for at landbruksnæringa blir ein av drivkreftene i det grøne skiftet. Når Innlandet fylkesting skal gi sine innspel til jordbruksforhandlingane, vil SVs fylkestingsgruppe foreslå blant anna stopp i nedbygging av matjord, styrking av importvern og satsing på rådgjevingstenester og psykisk helse i landbruket.

– Nå må vi stå saman om kva vilkår vi ynskjer for landbruket i framtida. Matvaresikkerheit og auka sjølvforsyningsgrad er viktig – så korleis kan vi i lag få endra verkemidla slik at dette blir mogleg, spør SVs fylkestingsrepresentant Mai Bakken. Ho håper å få dei andre partia på fylkestinget med på SVs forslag om innspel til jordbruksforhandlingane.

SVs Mai Bakken

SV vil at forhandlingane må fylgje opp landbruket sine eigne egne klimamål.
– Jordbruket forvaltar mykje av dei viktigaste ressursane vi har; jorda, skogen, utmarka og produksjon av mat. Dei må vi forvalte klokt for framtida, seier Bakken.

Det er også viktig å gi dei som lever av jordbruket trygge og føreseielege rammer. Innlandet SV meiner det skal være mulig å velge landbruket som yrkesvei, og kunne leve av det.
– Landbruket er under omstilling og eit auka press. Av den grunn foreslår vi ei større satsing på rådgjevingstenester og psykisk helse i landbruket, og lavterskeltilbod basert på lokale behov, avsluttar Bakken.

SVs forslag

Les meir om SVs landbrukspolitikk her: 10 landbrukspolitiske prinsipper.