Velkommen til møte i representantskapet og organisasjonsseminar 19. oktober.

SVere fra hele Innlandet samles på Gjøvik 19. oktober.

I forbindelse med møte i representantskapet inviteres lokallagene også til organisasjonsseminar. Tematikk er videregående opplæring, SVs nye arbeidsprogram og mobilisering fram mot valget. Representantskapet skal også behandle innkomne uttalelser.

På denne siden finner du praktisk informasjon. Siden oppdateres fram mot samlingen.

Program

Det kan bli gjort justeringer i programmet, men samlingen varer fra kl. 10:30 til 16:00.

10:00InnsjekkKaffe/te og småprat
10:30MøtestartVelkommen og forventninger + konstituering
10:45FormøterTema: etiske retningslinjer
11:50Temabolk: VGOInnledning og drøfting
12:40Lunsj
13:25NominasjonKort innledning fra nominasjonskomiteene
13:30UttalelserInnledning og debatt
14:00Temabolk: SVs program Innledning ved programkomiteen og debatt
15:10PauseEnkel servering
15:30Temabolk: MobiliseringInnledning og gruppearbeid
16:20VoteringVotering (RS 05)
16:50AvslutningVeien videre
17:00Møtet avsluttes

Om representantskapet

Innkalling og praktisk informasjon er sendt til lokallagene og fylkesstyret i uke 36. Last ned PDF her.

2. innkalling med sakspapirer ble sendt ut 15. oktober. Last ned PDF her.
Frist for oppmelding av saker/uttalelser var 13. oktober.

Forslag og endringsforslag leveres i eget skjema:

Hvert lokallag representeres av én delegat i representantskapet, men kunne melde på flere observatører med tale- og forslagsrett.

Påmelding ble gjort i eget skjema og gjelder for hele samlingen. Påmeldingsfrist ble utsatt til 13. oktober. Lokallag som ikke har påmeldte delegater kan ta kontakt med fylkeslaget for å undersøke mulighet for påmelding etter fristen: innlandet@sv.no

Saksliste

RS 04-24 Konstituering
RS 05-24 Uttalelser
RS 06-24 Eventuelt

Uttalelser

Det har kommet inn tre uttalelser før fristen gikk ut 13. oktober:

Representantskap 29. oktober

For å ha en god prosess på innkomne uttalelser og gi rom for arbeid i en redaksjonskomite, kalles det også inn til digitalt representantskap 29. oktober for å ferdigbehandle og gjøre vedtak. Dersom det ikke kommer inn uttalelser utover «Energi vs. natur», eller alle uttalelser ferdigbehandles, avholdes ikke møtet den 29.

Om organisasjonsseminaret

I forbindelse med representantskapet inviterer vi til organisasjonsseminar med aktuelle temaer og spennende innledninger, fordelt på tre temabolker:

Lokallaga ble bedt melde inn ett tema til bolken om SVs arbeidsprogram – gjerne temaer fylkeslaget skal jobbe mer med fram mot landsmøtet i mars. Forslaget til arbeidsprogram ble lagt fram 1. oktober og frist for innsending av temaer var 13. oktober

Alle tillitsvalgte og folkevalgte er invitert til å delta på organisasjonsseminaret, og lokallaget kan også sende engasjerte medlemmer.

Frister

Praktisk informasjon

Møtet holdes på Gjøvik rådhus, Kauffeldts Plass 1, 2815 Gjøvik. Dørene åpner kl. 10:00.

Det serveres enkel lunsj, og vi byr på kaffe og te gjennom dagen. Vi oppfordrer alle om ta med termokopp og drikkeflaske for å minimere bruken av engangsartikler.

Det er ingen deltakeravgift på møtet. Deltakere må selv avtale om reiseutgifter blir dekket av lokallaget.

Anbefalt parkering er på Mjøsstranda, noen få minutter å gå fra rådhuset (kart kommer). Andre parkeringer i området har mye høyere parkeringsgebyr. Vi oppfordrer også om å ikke bruke parkeringsplasser i gata nærmest rådhuset, for å overlate dem til de som har behov for å parkere der.

Deltakere som har behov for tilpasninger, f.eks. matallergier, må gi beskjed ved påmelding eller på e-post til fylkeslaget i god tid før møtet.

Ta kontakt ved spørsmål om møtet eller sakene: innlandet@sv.no

Digital talerliste

På møtet vil det brukes digital talerliste hos roisalen.no, hvor deltakernes delegatnummer og etternavn vil være offentlig synlig fra kvelden før møtet til møtet heves. Deltakerne er bedt godta bruk av roisalen.no ved påmelding, og har mulighet til å reservere seg. Ved å reservere seg, vil bare delegatnummer være synlig på talerlisten.

Påmeldte lokallag

Lokallag med påmeldte delegater:

Ikke påmeldte lokallag: